Wednesday, June 8, 2011

my mummy tersayang dengan donut gebunye

tetibe ari ni my mummy ckp...
 "acu gak cari resepi donut kat tenet tuh...ma buat sokmo dop jadi gebu supo ore len buat"
ha paham ke x tu???aku malas nk standard kn bhsa kelantan tu..kalo tak paham2 jgk korang beli kamus  kelantan sendiri yer...ok back to story..
kesian plak aku dengar bile my mummy tersayang ckp mcm tu..so sebgai ank yang solehah ..aku pom search la....cari punye cari jupe jgk...alah kat internet sume di hujung jari kan...aicehhh ckp mcm bagus jer...ciks azie kan ni....hahaha
tapi bagus jgk kan...senang keje....pastu my mummy tersayang pom buat la ....buat mengikut resepi sebnar yer...bukan resepi lame dy tu...ha skrg dy tgh buat la tu...tapi ank dy yang solehah ni asyik dok mghadap laptop ..tak tolong pom...isykk...isykkk,..isykkk...xleh buat calon  isteri langsung....alah aku bukan tak nak tolong...tolong jgkkk...tolong menceritakan pasal my mummy tersayang dgn donut gebunye..hehehe....ok la tuh...

                                                                  tada!!!!ni la donut nye

ha jgn tertipu yer tuan2 dan puan2....tu donut yg aku search kat internet yer....bukan donut my mummy tersayang yer...yg my mummy punye belom masak la...ade dalam kuali lagi tu...my sis tgh dok goreng ...jadi ke x tak tahu la...kite tggu dan lihat..huhu

ok cukup la dulu untuk segman donut gebu ni...
kite bersua lagi di ari dan waktu yang same..tata

No comments:

Post a Comment