Wednesday, June 8, 2011

betol ke ???

ha ape yang betol tu...alkisahnye berbunyi begini...
semlm tgh dok sedap2 bersantap ..aicehhh bhase ...ok sambung...my daddy terchenta ckp kesian kat mak cik ni(orang kampung aku la..nme dy aku xingt) sebb dy xde ank...so dipendekkan  cite... mak cik ni bgtaw  kat my daddy terchenta nanti dy tue xde sape nk jage dy la.....emmm tersentuh jgk la ati ni bile dengar......so moral of story beranak banyak2 yer puan2 dan tuan2....tuan tak branak ..puan jer ...hehe...

ek cite tak abes lagi yer....aku nga akak aku dengar jer mase tu...then my mummy tersayang pom mule berbicare...cehhhh cehh cehhh ayat...

"emmm dulu dy ajin mintok yu nga ma ..maso tu yu dlm perut lagi..tapi gakkk ma nga abah dop bagi pom...sapo dop syg anok"(yu tu   nme manje aku la)hehe
ha dengar  tu....sape yang sayang ank kan...ek lupe nk habaq yang mak cik tadi tu xleh branak...so dy mintak la nga my mummy tersayang nk jage aku..ekkk silap nk ambk aku sebagai ank angkat dy ..tapi haram my daddy terchenta nk bagi....i repent yer...SAPE YANG TAK SAYANG ANAK???...

tapi kan aku terpikir jugak la ....mcmmne la agaknye kalo betol2 aku jadi ank mak cik tadi tu..emmm my mummy tersayang cakap family mak cik tadi tu kaya..husband dy keje tertera....ade aku kesah????alah kaya pom kalo tak bahagia xde gune jgk kan..kan..kan..

ok cite tu aku tak terkejut la sangat  sebab before this pom my mummy tersayang pom pernah ckp dulu ade orang nk ambk aku ..buat jadi ank angkat...tapi yang buat aku tekejuz  tu bile my mummy tersayang cakap  mak cik tadi tu bekas AWEK my daddy terchenta..bekas KEKASIH,,,bekas TEMAN WANITA,,,bekas CIKARO....ha paham??bekas yer...zaman dulu2 punye cite la ni...mcm tak caye kan...aku ingt cite2 mcm ni ade dalam novel jer....rupenye realiti pom ade...kne plak kat aku..ha ambek ko!

aku rase la mak cik tadi tu nak sangat ambk aku jadi anak angkat dy  sebab aku  ni anak bekas pakwe dy kot....sebab my mummy tersayang ckp mak cik tu siap merayu2 lagi....ha kan betol tu!

tapi sume kesah lame...zaman dulu2...tapi nak tulis jgk kat sini....sebb ni kan ruangan ciks azie..heheh..:P
dan sekarang aku bersyukur2 sangat sebb nme mak ayah aku still PI RAMLI DERIS...nga HASIPAH ISMAIL...bkn nme mak cik tadi tu nga husband dy...ha knape ade yg dah  tersengih2 ke tgk nme bapak aku tu????jangan konfius...tu bkn tan sri P.ramlee yer...dan jangan pelik pasal nme tu...hehehe..nme jer kan...ape ade hal??.....ok cukup la tu yer...


ok la kite bersua lagi di ari dan waktu yang same...tata


No comments:

Post a Comment