Friday, June 10, 2011

katakan NAK pade USM...

semlm result USM kuar...tapi aku tak excited pom..sebb aku TAK NAK g USM pom...ha knpe nk ckp aku bodoh la tu..yela ramai yang ckap USM ni bagus..USM ni uni apex..USM ni la..   USM tu la....mcm2 aku dengar ....tapi ati ni maseh katakn TAK NAK pade USM....mungkin sebab2nye
  1. sebab UKM dah curi ati nie(dah lame taw teringin  nk g sane..hukhukhuk)
  2. sebab USM tu kat penang..utara..paham???ceq xsuka dok utara....dulu kulim...xkan uni pom kat utara kot..nati kawen kat PERLIS gamaknye!
  3. sebab ketiga sejak dari dulu lagi aku tanam kan kat ati nk ambk upu..ukm la tu..reason ni mcm same jer yg no 1 tadi  kan
  4. USM tu jauh la..nk balik kl pom jauh..nk balik kelantan pom jauh...ha kan susah tu kalo dbuatnye aku tertibe homesick....kalo ukm tu senang la..hehehe
kalo tak nak tu  bagi alasan bagai kn...tapi rase2 nye USM is my next destination la...sebab nye family pom restu jer bile aku  dapat sane..nk suruh pegi la tu...my sis said dah dapat rezeki mcm tu pom dh tolak lagi...emm betol jgk tu....pastu kos pom yg aku minat SAINS KIMIA..ha yang ni bersyukur sgt..thankz GOD!!!!...........even kalo tgg upu pom sains kimia jgk...tapi betol ke upu nk bagi sains kimia tu kat aku????ha tu yang buat aku sesak nafas pikirkan bnde alah ni......cuak nk mampos...ohh ye lupe nk habaq (aik dh ckp utara nmpak???)..hahah....practice make prefect kan..haha....ade la jugak member2 aku yang dapat sane....calon2 nye ialah:

  1. orang yang pertama aku tau dy dapat jgk.....ILHAM ISHAK AMAN a.k.a sahak..adek ipar akak aku..tapi dy dapat elec.eng...so dy kat nibong nebal la...
  2. NUR IKWANI ....sahabat sejati ni...dari mrsm lagi sekali nga bdk ni...matrik sekali..uni pom sekali jgk...nmpak x  kesejatian itu???haha..tapi ika dapat elec.eng..same mcm incik sahak tadi....tapi msalah ika ni...same mcm aku la...nme pom shbat sejati kan...ika nk g UTM....uhuuhu
  3. KUAZMI....ni pom member terbaek jgkk..ku dapat geofizik...ha yg ni pom join club aku nga ika...club konfius...sebab dy bajet nk g UMS ambk geologi..adek kpd geofizik la tu..
  4. THIRA KAMARUZAMAN..ha ambk ko nme bapak sekali...yg ni dapat sains math...sepupu nga kos aku...sains kimia..tapi cik thira ni tgh runsing pasal keje..aduyaiiii....lagi berat kes bdk ni
  5. ALIF AL HATTA...dapat geofizik...suke la tu incik hatta kite.
  6. SYAFIQ RAHEEM....dapat electro.eng....xsabo2 dy nak pegi..
  7. SYARAFINA...bkn intan syarafina yer tuan2 dan  puan2....ina dapat dentist...teror kan minah ni..

 yang tu jer la setakat  ni....xpe kawan2 kalo ade jodoh kite jpe la nati kat USM tu..huhhuhu..pada sape2 yang xdapat usm tu jgn sedih2 yer...rezeki kamu2 maseh ade..upu sedang menanti kamu2 sume...jgn jelez nga kamu2 sume...huhuhu

kata NAK pada USM!!!!!


p/s.....everything happens for a reason...chaiyok2 cik azie...(tgh memujuk ati yang tengah berduka lara)

No comments:

Post a Comment