Tuesday, June 14, 2011

NUR IKWANI IZUL

....a few minutes ago...cik  ika bgtaw dy berkemungkinan akan tolak usm tu....yer dy akn TOLAK....REJECT...paham????bile dtanye knape.... jawapan nye sbb nk tukar angin....dulu angin timur laut...dan skrg  nak berubah ke angin barat daya ..ha mcm mne tu?????cik ika sila jawab....

memang pom selame nie ika ade ckp kat aku yang dy nk g UTM ....and not USM...ape la special utm tu kan..tapi ika pom same nga aku....aku nk g UKM ..not USM...kesian plak rase kat USM tu....asyekk kne reject jer..hahaha

even kalo ika trime USM pom bukan nye sekali nga aku..aku kat minden...dy kat nibong tebal....jauh bebenor tuh....sumpahhh down giler rase  bile ika bgatw dy nk tolak USM tu.....sebab lepas ni xde dahh orang nk bagi nasehat bile aku tension blajar..xde dah orang nk pujuk aku bile aku give up...xde dah orang nk layan lawak bodoh aku ni...xde dah orang nk mengile nga aku...aduhhh mcm berat jer nk lepas kn ika pegi ....
.....mcm sayang sangat kat minah sorang ni...hukhukhuk


xpela  mungkin xde rezeki nk blajar skali kat u nga ika kan....nti kat tmpt keje sape tau kan...haha..jauh nye pikirrr....kepade NUR IKWANI IZUL....sy nk ckp ...sy sayang awak...sy akan rindu awk....sy akn sentiase doakn awk...semoge awk sentiase dapat yang awk impikan selame ni.....IR.NUR IKWANI IZUL....amin....sorry ika tertouching kat blog ni...


mase ni kite f5...azi tukang ambk gambar..:P




mase ni kite tension sangat...nk exam kan..kelas fzik ni...tapi maintain cun..hehe

d mana ade ika...d situ ade azi kan

mase bbq..hehe...best sgt3 mlm tu



banyak sangat kenangan kite kan......emmm ok la ...azi reda ika g utm ekk..hehe..mcm majlis mohon restu jer bunyinye....sekali lagi sayang sangatttttttttttttttt kat ika taw!!!

No comments:

Post a Comment