Thursday, June 9, 2011

apam ohh apam

baru ni donut gebu...semlm apam polka dot  plak...ha jangan terkejut yer,,ni bkn blog masak memasak..blog ni maseh cik azie nk punye..hahaha

semlm punye la semngt kakak aku tu nk buat apam ni....aku pom semngat jgk...semngat nk rase apam dy buat....hehe...siap seacrh kat internet lagi tau....jangan main2 ingt kiteorang xpandai ke???(memang xpandai pom sebab tu seacrh kat internet..haha)

mase blom masak tu lawa lagi...cun melecun lagi...akak aku siap design macam2 lagi kat apam tu....pastu dia ckp pasni nk ambk gambar letak fesbuk la....alahaiiii xde keje betol....pastu lepas siap design bagai tu ..kukus la ....dengan penuh sabar yer puan2 dan tuan2 kiteorang tgg bnde alah ni masak...1st time buat kueh ni....mahu tak berdebar..hahaha

10 minit berlalu.......

"MAKKKK!!!!!!!!!"
ha ambk ko!...bergegar umah kejap.... akak aku la tu .....terkejut tahap babun ...sebab..APAM POLKA DOT DY TAK MENJADI!....hahhah...kesian....



ha macam ni rupenye...rupe mmg xcun tapi rase dy jgn nk pertikai kan ek:P
                    
                                        

"bakpo la jadi gini???hukhuk..."akak aku

"ek sedap...ma raso sebb acuan dy kot...kertas keh tuh...nyo lembik la..xpo pasni kito buat gune acuan lain plok..."si ibu memujuk anknye..hahhaha

ha macamla  tu rupe  apam ...pastu kiteorang  tukar la acuan tu...

tada!!!!!!!yang ni cun ckit:P

kiteorang pom berbuke la nga apam tu...lupe nk ckp smlm aku nga akak aku pose..pose ape???paham2 la sendiri kalo jadi pompuan ni..-.-....

"emm sedap"akak aku
hahhaah....masuk lif tekan sendiri nmpak???hahah...tu la alkisahnye akak aku nga apam polka dot nye...maybe next time kiteorang buat menjadi kot..amin:D


ok kite bersua lagi di ari dan waktu yang same..tata!

No comments:

Post a Comment