Tuesday, December 21, 2010

nk ponteng punye pasal:D

emmm ari tercatat la sejarah dalam hidup aku..hahha..ayat xleh blah..xde ape2 pom sebnrnye..1st time ponteng kuliah la katakan..hahah..pom nk citer kat blog kan..apada..citer pasal ponteng ni tibe2 teringat kat 1 kesah ni..
citer nye bermule begini..jeng jeng jeng...
"weh korang nk g surau x mlm ni??"
"surau??kne  g ke???alah malas la wei..xyah arr..."
"xpe ke???aku tau la ari ni ari jumaat tapi ldp xcek ek??(ldp tu mcm pengawas la)
"x nyer.."
"ok ponteng ar ni?
"aah"...punyer la bangga member aku tu isytihar ponteng beramai2 mlm tu..ramai la jgk nk join kitorang...dalam 8 orang kot....hidup kat mrsm mmg kne  disiplin gler2..kalo x, jadi la mcm kitorang ni..tapi xjahat la  sangat ponteng tu ..nakal ckit jer..haha
malam pom menjelma..hahah..ayat ckit punyer gramatis..ponteng la ramai...borak2..dgr lagu..bce novel..mcm2 la..even bnde tu xla best sgt tapi bile dah gian tu sume jd best..:D
pastu xsmpy setengah jam datang  la puak2 LDP bt spotcek...haaa sape x turun surau tu...punye la cuak..sume pakat cari port nk sembunyi neh...bawah katil..tepi loker..tepi baldi(yang ni bajet diri dy  kechik sgt la smpy boleh lindung nga baldi tu)..kalo xsilap la port aku kat bawah katil kot..hhah..kantoi suda...dalam 10 minit kitorang dok bawah katil tu..panas nye tuhan jer yg tau..LDP plak dok lalu2 depan blik..mcm tau2 jer ade orang kat dalam tu..pastu kan tibe2 jer ade bunyi "prekkkkkkk"punye la kuat...nk gelak xboleh..tahan jer la...sesak ohh xleh gelak ni...lepas jer puak2  LDP tu kuar kitorang pom ape lg hahahahahahahahahahahahhaahahhahaha....gelak tahap dewa..
"weh sape  kentut tadi?"
"bkn aku!"
"aku pom x"
"haaaa cepat cakap sape??"
"korang....aku mintak maaf..aku ter jer..aku cuak sangat tdi"
(mase ni muke member aku 2 punye la bersalah)
mase tu  kitorang mmg xde bnde len dah  nk  bt melainkan hahahahahahahahahahahahhah
mmg gelak sguh2 la..mahu nye xgelak..aduyai korang ni..
emmm tu la kesah xakan aku lupe smpy2 bile..rindu sangat2 kat korang sume:)...aten ..nad,,timah..fitt..yana..bel...yg  len tu xingt dah..hehehe

No comments:

Post a Comment