Thursday, December 23, 2010

hidup ni xselalu indah

aisehmen..post kali ni sedih ar plak..bace title pom dah tau sedih nye...kadang2 dalam hidup ni kite xdapat bnde yg kite nk..bnde yg kite kejar..bnde yg sgt2 kite harap ...haish len mcm jer bunyi ...rilex2 ni bkn soal ati dan perasaan...bnde tu lambat lg..x gtu cik azie????...ari ni 23 aribln 12...pmr kuar ooo....tapi bkn aku pom yg ambk result tu...orang len..orang yg agak penting dalam hidup aku ni...my little brother...kalau la dy bce post blog aku kali ni mesti dy bangga tahap cipan..mahunye xbangga kesah dy msok dlm blog kakanda kesayangan dy ni....emm tu la result dy tu agak kurang membanggakan aku...bkn agak2 dah.. ni btl2 real...ok la mungkin dy xde rezeki untuk kali..nk bt mcm mne kan..,,haish orang len dpat result aku plak yang sedih..siap post kat blog lg tu..al maklum la kakak yg baik la katakan...adek punye hal pom akak kne pikir...maybe next time dy boleh banggakan aku kan..dlm spm ke..sape tau kan..mintak2 mcm tu la..amin...

No comments:

Post a Comment