Thursday, October 27, 2011

siapa si kidal itu ?

                 assalamualaikum    *-*

kidal ? ok aku bukan si kidal itu....tapi hari ni title nye kidal ...ramai kat luar sane yang kidal ...siap ade * HARI KIDAL SEDUNIA *  lagi...kelas ko jah ! ko hado ???  abes orang yang guna tangan kanan macam aku ni xde plak hari special macam tu ...sob sob sob ..jelez nie!

special sgt ke kidal tu ?? ye ! mmg special   .. sbb dia laen dari yang laen  .. honestly bile aku jupe orang yg kidal  aku akn tengok tangan dia time dia menulis  ..  nak kate jakun pom boleh ..haha...lagi cun bile dia melukis....dan super duper cun time dia main gitar ! cop ! bukan MAN KIDAL yang aku cube nk highlightkan kat sini....hahaha.   ..   jangan salah paham ..   aku cume excited ++ addicted  dengan kidal ....tak kire pompuan mahupon laki2

orang kate kidal tu tak sempurna ..tapi perlu ke kesempurnaan itu ? " kadang2 sifat tak sempurna itu lah yang menjadikannya sempurna di mata sy" ....tu kate2 zahiril adzim untuk tunang dia cik shera aiyob ....tetibe mencapap bab zahiril...haha...kenape tak percaya zahiril cakap mcm tu ?  pegi beli majalah remaja 15 oktober pastu cari part zahiril tu ..hehe






  nampak macam susah je nk tulis gune tangan kiri kan ....kekok je....

p/s nnti nk pilih future hubby boleh tak tnye dia before 1st date tu "awk kidal  tak?"..hahaha....

No comments:

Post a Comment