Friday, December 17, 2010

bile keconfiusan berlaku..

mase kechik2 dulu xde la kne bt decision mcm ni...sume mak yang bt...mak kate makan ni,kite makan..mak kate  skrg g tido ,kite pom msok blik..walaupom ,mase tu  ati kate "lex dulu cite kat  tv xabes lg tu"tapi dalam ati jer la..sume perkara kite nk buat orang len tentukan...mummyyyy nk mcm dulu2..emmmm ....skrg kne pikir sendiri dah..xde dah mummy2..daddy2..puppy2   sume tu..sebagai contoh skrg ni lah...mak datuk punye la susah nk bt decision nk ambk course ape lepas ni....bile tnye akak plak dy cakap mcm ni"alah ko ambk jer kossss..kosmetik ke kosmopoint ke"sabar jer ati ni....kalau xsabar dah lame aku panggang idup2....haishhh susah2 sangat xpayah futher stdy la...dok umah pikir kan cara paling efektif nk tanam anggur....hahahaha...mummy tolong anakmu ini..:(

No comments:

Post a Comment