Friday, November 25, 2011

#ombak rindu#



assalamualaikum

bukan nak cakap ape untuk entry ni
tapi aku sendiri tak tahu ari ni dah masok bape kali aku dok dengar lagu ni
mungkin 10 
tak ! tak ! tak !
lebih dari itu
infinity mungkin
macam dah kene pukau bile dengar lagu ni
*currently pom tgh dengar*
heheheh

lirik lagu ni
pergghhhh menusuk kalbu 
pap !! tersentap hati bile 1st dengar 
tak ! bukan ! 
saya bukan nk berjiwang kat sini
tapi ade la ckit2 tu 
peace!
haha

lirik lagu betol2 kene la dengar cite OMBAK RINDU tu
novel yang entah bape kali aku khatam
aku sendiri tak ingat
kesah seorang gadis bernama IZZAH yang sangat2 naif
kadang2 bodoh pom ye jugak
yela ! bole tahan nga perangai setan HARIZ 
tapi last2 HARIZ tu jadi baek la
kalo zalim sampai ke ending 
aku bako penulis cite ni 

1 disember 2011
i cant wait any longer ! 
wink ! wink! wink! 

No comments:

Post a Comment