Thursday, September 15, 2011

dunia baruku

           assalamualaikum wbt..dan helo sume!

sehat?dah makan ?dah minum? akhirnye terklik jugak jari jemari  ni kat button "new post" ari ni...haha..dah beradab agak nye aku tak  mengupdate belog ni...bukan tak nak update ..tapi tuan punye belog terlalu2 sibuk! super duper sibuk ! cewehh kalah PM tau...haha...almaklum la kite kan dah jadi mahasiswi ! harus la sibuk2 kan diri kan ! kene plak mgg pertama kat bumi minden ni ! huru hara hidup kejap..mcm baru terjaga dari tido yg panjang,..mahu tak panjang 4 bulan lebih jadi penganggur terhormat kat umah...makan tido makan tido jer keje...tetibe masok u makan pom tak sempat..tido pom mcm tak tido..ha mcm mane tu?


kruk krak kruk krak....nak update belog pom tak senang bile lapar mcm ni...saba yer perot sayang...kejap lagi kite g makan yer...ok ok sambung !.*walaupom agak lambat aku cite sume ni tapi nak cite jugak ! suke ati la ni kan belog i !haha*  first time sampai usm..ek bukan first time..second time..haha..pegi daftar ...bese la tu...pastu sis fyfa cakap "ha ni no bilik pasni kamu kne van sebab bus tak dapat naek blok "...ati aku mula berbicara ..."la kenape plak tinggi sgt ke blok tu" ...takpe la nak sedapkan ati ...mungkin bus xde kot..sebb tu gune van..haha...tapi rupe2 nye mmg sgt tinggi..atas bukit !..perghh kurus la aku pasni ...akak aku cakap "pasni tak payah  nak susah2 nak diet ..naek bukit ni konfem kurus "haha...nampak sgt tuan belog saiz anak badak ! haha..owh yer...lupa nak cakap ...terime kaseh yer my akak  sebb sudi angkut barang2 adekmu ini sampai ke bilik...banyak tu ...daki bukit lagi...hehe

betol la kate orang....nak masok u kne sedia dari segi mental dah fizikal ..sebab nye bile aku jupe jer member aku mesti dorang cakap ni "sedih la dok sini...aku mcm blur jer msok kelas "...dan yang ni paling best "aku baru lepas nanges cakap mak aku "...syukur alhamdulillah aku maseh kuat untuk harung sume ni..cewah! ckp mcm bagus jer kan ! bagus sesangat sebb sepanjang 2 minggu  dok sini baru 2 kali call my mum..orang laen mungkin tiap2 ari  ! haha...sorry la mak ..dapat anak yang  lupe daratan mcm ni....haha..tapi jauh kat sudut ati nie  rindu sgt3 nga my mum ! sumpah tak tipu ! aisehmen ni yg malas nk citer pasal mak ni..air mata tgg mase jer nk jatuh ni !isykkkk dont like2!

ok ok tak mau touching2  yer...ek iklan jap yer ...SELAMAT ARI MALAYSIA !...hehe..lupe ari ni 16 sept ..! saya bangga jadi anak malaysia ! wink wink wink ! :DD

backspace !..lupa dah nak cakap pasal ape tadi ...haha..perot pom dah lapa  tahap kronik ..sambung laen kali jer la..haha..tata!

p/s:..sy insan yg low profile...so xde sekeping gambar pom yg sy ambk sepanjang 2 mgg kat bumi minden ni...haha

No comments:

Post a Comment