Wednesday, August 24, 2011

{untung la sape dapat dia}

ASSALAMUALAIKUM W.B.T...and helo sume!

semalam title entry  kat atas tu jadi status kat facebook .....malam ni jadi entry kat belog plak?awat ciks azie woii??ang xdak idea len ka??bukan xde idea yer tuan2 dan puan2 sekalian...saje nk double highlight topik ni..heee!peace!

sape la DIA  tu kan?semalam ada kawan aku sorang ni dok bercite pasal DIA ...miss THIRA kalo ang baca ni mesti ang dok sengih sorang2 depan laptop kan...ek sat ! silap ! bkn miss thira yg dok bercite tapi aku! yer aku yg dok bercite pasal DIA ....ok straight to the point...DIA tu seorang lelaki...baek(baek la bagi aku)..alim(mungkin!haha)...dan kawan aku cakap UNTUNG LA SAPE DAPAT DIA!


sape yg xnak suami yg baek...bertanggungjawab...jujur..bla bla bla..lumrah manusia ....nak yg sempurna jer kan? tapi ingt LELAKI YANG BAIK HANYA UNTUK PEREMPUAN YANG BAIK  sebegitu la jugak sebaliknye!   cewahhh cik azie mula berbicara pasal rumah tangga ! normal  la tu...sy bkn under age lagi ! so kire boleh la yer nk story mory bnde ni.. haha ! peace!

teringt dulu mak aku pernah cakap macam ni
"mak kalau boleh nak la menantu ustaz sorang.....bukan ape.. nnti boleh bimbing isteri bile kawen"

aku nga akak aku dah terkedu mase tu  ! mahu tak terkejut!  mak aku tetibe kuarkan topik tu..hujan tak...ribut tak..guruh jauh sekali ! tetibe jer...mak oh mak! mak ingt nk cari ustaz ni senang ke ? ingt  macam cari ikan kembung kat pasar ke ? kalau anak mak dia ni ala ala ustazah boleh la jugak nak pasang impian macam tu..haish! mak ..mana la orang nak cekau stok masjid tu...*xdapat ustaz ..anak ustaz boleh tak mak?*

ok sudah ! jgn bicara lagi soal jodoh...sume tu di tangan Dia bukan? terima la seadanya :D

p/s   gambar di atas tiada kne mngena nga entry kali ini..harap maaf!:P




No comments:

Post a Comment